אנקור – חברת הביטוח של הסוכנים

באנקור הסוכן הופך לראשונה ל“סוכן–שותף”

המודל לסוכנים כולל עצמאות מרבית, תגמול הוגן, שקיפות מלאה, פעילות מבוססת על שותפות עסקית ושירות מותאם אישי.
אומיד: "אנקור עובדת להביא שינוי בכל מה שנוגע לקשר העסקי מול סוכן הביטוח – השותפות מתבצעת במודל עבודה ייחודי שבו הסוכן חשוף לנתוני הכנסותיו בזמן אמת לאורך כל השנה, ולקראת סופה גם מקבל בונוס מותאם אישית להישגיו ולרווחיות התיק. ובנוסף, הסוכן מקבל מת"ל אישי, המלווה אותו באופן שוטף וזמין עבורו בכל נושא."


איך נולד הרעיון להקים את אנקור?

אומיד: "כבר שנים אני חושב שאפשר גם אחרת. לאחר קריירה כסוכן ביטוח, מנהל בכיר בחברות ביטוח ויזם בתחום – הבנתי שאפשר להקים חברת ביטוח שעובדת עם הסוכן ולא מעליו. הרעיון הוא לאפשר לסוכן לקבל מקום מרכזי, שקוף והוגן יותר, עם דגש על מודל תגמול ייחודי, שירות אישי ואפליקציה שנותנת לו גישה מיידית לנתונים העסקיים שלו."


מה החזון של אנקור?

אומיד: "אנקור רואה בסוכן שותף עסקי מלא. לא עוד מצב שבו הסוכן מנותק מנתוני ההכנסות או תלוי בחברה שתספק לו דיווחים חלקיים. אצלנו הכול שקוף, בזמן אמת, עם שותפות מלאה. אנחנו שואפים להפוך את העבודה עם הסוכן ליחסי אמון ושיתוף פעולה אמיתי, שבו הצלחת הסוכן היא הצלחת אנקור – ולהפך."


כיצד אתה רואה את ענף הביטוח בישראל ואת התרומה של אנקור לשינוי בשוק?

אומיד: "הנתונים ברורים – גם בשנת 2025, כ־80% מענף הביטוח בישראל מנוהל ומשווק באמצעות סוכנים. זה נתון שממחיש עד כמה הסוכן חשוב ובלתי ניתן להחלפה. ועדיין, יש לא מעט חברות שמנסות לעקוף את הסוכן או להחליש את מעמדו. אנקור הולכת בדיוק בכיוון ההפוך – לחזק את הסוכן, להעצים אותו, לתת לו כלים וטכנולוגיה, ולבנות מערכת יחסים שמבוססת על שותפות עסקית."


מה מיוחד במודל התגמול של אנקור?

אומיד: "הסוכן מקבל עמלות ייחודיות המבוססות על פרמיות ברוטו, עם שקיפות מלאה וזמינות לנתונים באפליקציה ייעודית. מעבר לכך, הסוכן זוכה לבונוס אישי בסוף השנה – לפי הישגיו, עמידתו ביעדים ורווחיות התיק. כל זה מתועד מראש וחשוף בפניו, כולל תחזית לבונוס האפשרי."


מה לגבי שירות הסוכנים?

אומיד: "אנחנו רואים בשירות אבן יסוד. לכל סוכן מוצמד מת"ל – מנהל תיק לקוחות אישי, שמלווה אותו באופן שוטף וזמין בכל נושא. זה משהו שלא קיים בחברות אחרות בהיקף כזה. המטרה היא לאפשר לסוכן להרגיש שיש לו גב אמיתי, מענה אישי ותמיכה יומיומית."


אילו תגובות קיבלתם עד כה?

אומיד: "בשבועות הראשונים לפעילות צירפנו עשרות סוכנים, כדי לטייב את המערכות ולקבל משוב. אני שמח לשמוע מהסוכנים שהם חווים חווית עבודה שונה לחלוטין – שקופה, הוגנת ומעצימה. יחד עם זאת, אני מתנצל בפני מאות סוכנים שממתינים להצטרף אלינו – נגיע לכולם בהקדם."


לסיום, מסר שלך לסוכנים?

אומיד: "אנקור הוקמה כדי לייצר שינוי אמיתי ביחסי סוכן–חברת ביטוח. אצלנו הסוכן הוא לא רק ערוץ הפצה – אלא שותף עסקי מלא. אני מזמין את הסוכנים להצטרף אלינו, ולהיות חלק מהתפיסה החדשה שאנחנו מובילים."

לשיתוף:

אנקור לסוכנים

בוא להיות חלק מהמערכת שמובילה את התחום.

הצטרף לקהילת סוכנים מובילה שמקדמת אותך קדימה.

אנקור לסוכנים

בוא להיות חלק מהמערכת שמובילה את התחום.

הצטרף לקהילת סוכנים
מובילה שמקדמת אותך קדימה.