לאחר תום תקופת ההרצה, חברת הביטוח החדשה אנקור, בראשות אורי אומיד, השיקה שיתוף פעולה אסטרטגי עם באפי, שבו היא מציגה באמצעות סימולטור השוואת מחירי ביטוח רכב של באפי – את הפוליסות החדשות אותן השיקה בישראל, תעריפי הביטוח והמסלולים השונים.
"אנחנו לא מחפשים מתווך טכנולוגי חיצוני שידחוף אותנו. פנינו לבאפי כי היא בית טכנולוגי לסוכנים והיא מאמינה בהם כמונו", אמר אומיד במעמד סגירת הסכם הפרויקט.
הסימולטור של באפי יאפשר לסוכן לקבל תוך שניות השוואה מלאה של פרמיות ותנאים, בצורה שקופה ונגישה.
מהחברות נמסר כי שילוב אנקור בסימולטור של באפי יהווה חיזוק לאפשרויות הבחירה של הסוכן מול הלקוח – תוך שימת דגש על מוצרים תחרותיים, פשוטים, ושקופים.
מורן זיסר, מנכ"לית באפי, מדגישה את ההתאמה המושלמת בין החזונות: "באפי חרטה על דגלה את קידום הסוכן באמצעות כלים טכנולוגיים חכמים ובעיקר כאלו שנותנים לסוכן עוד ערך. שילוב המסלולים של אנקור בסימולטור, כמו כל שדרוג טכנולוגי שאותו אנו מיישמים – מעצימים את מעמד הסוכן, תוך שילוב בין המערכות המתקדמות של באפי לבין מודל עבודה שמוקיר את הסוכן כשותף".
כאמור, אנקור מסיימת בימים אלה את הפיילוט, ובקרוב תפתח למאות סוכנים נוספים את האפשרות להצטרף כסוכני החברה. החברה מתבססת על מערכות הפקת פוליסה דיגיטליות, אוטומציה ותהליכים שמעניקים לסוכנים חופש פעולה כמעט מלא גם בחיתום ובגבייה. באפי מקפידה בחודשים האחרונים לשדרג את המערכות הקיימות בהתאם לצרכים המשתנים בשוק, ולייצר שיתופי פעולה רבים ככל הניתן עם חברות וסטארטאפים המסוגלים לייצר ערך מוסף לסוכני הביטוח – כאלו שמשרתים את לקוח הקצה, מחזקים את הסוכן, ומשמרים את הקשרים בין טכנולוגיה לאנושיות.
עוד ציינו בחברות כי שיתופי פעולה מסוג זה משרתים ומבטאים מגמה ברורה ומודעת של שני הגופים : לא ויתור על הסוכן – העצמה שלו.