תביעות רכב

קרה לכם אירוע?

קרה לכם מקרה ביטוח, אנו כאן לשרותכם. בראשונה אנו מקווים שאין פגיעות בגוף ובנפש וגם אם חס וחלילה כן, נטפל גם בזה.
אנחנו באנקור חושבים עליכם על מנת שברגע האמת, בזמן בו אתם באמת נזקקים לנו תוכלו להיות איתנו בקשר וללא תהליכים מורכבים ומסורבלים נוכל לטפל בתביעה. לצורך פתיחת תביעה כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לטלפון 8239* לעדכן אותנו על התביעה ולפעול בהתאם להנחיות.

שלבי הגשת התביעה

מצרפים תמונות של הנזקים שנגרמו לרכב ומקום התאונה

לאחר השלמת כל הטפסים הנדרשים, תיבדק זכאותך בהתאם לתנאי הביטוח

לבירור סטטוס התביעה ניתן לפנות לסוכן או לעקוב באזור האישי באתר

שלבי הגשת התביעה

דיווח למשטרה וקבלת אישור על דיווח רכב גנוב/ פריצה למשטרת ישראל.

לנוחיותך להלן:

לאחר השלמת כל הטפסים הנדרשים, תיבדק זכאותך בהתאם לתנאי הביטוח

לבירור סטטוס התביעה ניתן לפנות לסוכן או לעקוב באזור האישי באתר

שלבי הגשת התביעה

שליחת טופס תביעה עם הפרטים על האירוע כולל פרטי הרכב המבוטח אנקור.
לנוחיותך להלן:
הנחיות על הליך הטיפול והמסמכים הנדרשים מתובע צד שלישי בגין תאונה

צירוף כל הטפסים והמסמכים שנדרשו ממך בפתיחת התביעה.
לנוחיותך להלן:

 

לאחר השלמת כל הטפסים הנדרשים, תיבדק זכאותך בהתאם לתנאי הביטוח ותעודכן בהתאם

אם עדיין לא תיקנת את רכבך, אנו מביאים לתשומת ליבך כי קיימת בפנייך האפשרות להכניס את רכבך לתיקון לאחד ממוסכי השירות שבהסדר עם חברתנו וליהנות ממגוון הטבות שכלולות בתיקון במוסכים אלו. לשם כך עליך לפנות אלינו בטלפון 8239* ולאחר בדיקת קיום כיסוי ביטוחי למבוטחנו, קיומה של חבות המבוטח כלפיך ואי התנגדותו, במקביל להמצאת מסמכים הנדרשים ממך, יישלח על ידנו למוסך אישור לתיקון רכבך.

שלבי הגשת התביעה

דיווח על תביעה

לאחר השלמת כל הטפסים הנדרשים, תיבדק זכאותך בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח

Bird

רוצים ליצור איתנו קשר?

מוזמנים לפנות אלינו בדרך שנחה לכם

מוקד השירות

8239* ימים א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:00-12:00.

פניה בווטסאפ

077-8013222

פנייה במייל

service@nkr.co.il
Bird