תביעות דירה

קרה לכם מקרה ביטוח, אנו כאן לשרותכם.

אנחנו באנקור חושבים עליכם על מנת שברגע האמת, בזמן בו אתם באמת נזקקים לנו תוכלו להיות איתנו בקשר וללא תהליכים מורכבים ומסורבלים נוכל לטפל בתביעה.
לצורך פתיחת תביעה כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לטלפון 8239* לעדכן אותנו על התביעה ולפעול בהתאם להנחיות.

לעיתים נעזר גם בשמאי להערכת הנזק שיגיע לדירה בתיאום איתך ויעריך את גובה הנזק בשיתוף איתך

לאחר השלמת כל הטפסים הנדרשים, תיבדק זכאותך בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח

לבירור סטטוס התביעה ניתן לפנות לסוכן או לעקוב באזור האישי באתר

אם רכשת כיסוי לנזקי מים באמצעות שרברב הסדר, עליך ליצור קשר איתנו בטלפון 8239*

נציג השירות יתאם שרברב לבקשתך שיגע לדירה בתיאום איתך לטיפול בנזק

שלבי הגשת התביעה

ממלאים את כל הטפסים הנדרשים שנשלחו אליך.

לנוחיותך להלן:

לעיתים נעזר גם בשמאי להערכת הנזק שיגיע לדירה בתיאום איתך ויעריך את גובה הנזק בשיתוף איתך

לאחר השלמת כל הטפסים הנדרשים, תיבדק זכאותך בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח

לבירור סטטוס התביעה ניתן לפנות לסוכן או לעקוב באזור האישי באתר

Bird

רוצים ליצור איתנו קשר?

מוזמנים לפנות אלינו בדרך שנחה לכם

מוקד השירות

8239* ימים א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:00-12:00.

פניה בווטסאפ

077-8013222

פנייה במייל

service@nkr.co.il
Bird