תביעות דירה

אנחנו כאן בשבילכם, מהרצפה עד התקרה

קרה לכם מקרה ביטוח, אנו כאן לשרותכם.

אנחנו באנקור חושבים עליכם על מנת שברגע האמת,
בזמן בו אתם באמת נזקקים לנו תוכלו להיות איתנו בקשר וללא תהליכים מורכבים ומסורבלים נוכל לטפל בתביעה.

לצורך פתיחת תביעה כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לטלפון 8239* לעדכן אותנו על התביעה ולפעול בהתאם להנחיות.

נזקים בדיקה - דיווח על תביעה

דיווח על התביעה

(ניתן לדווח במוקד שירות הלקוחות ותביעות ב 8239*)

ממלאים את כל הטפסים הנדרשים שנשלחו אליך

לעיתים נעזר גם בשמאי להערכת הנזק שיגיע לדירה בתיאום איתך ויעריך את גובה הנזק בשיתוף איתך

לאחר השלמת כל הטפסים הנדרשים, תיבדק זכאותך בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח

לבירור סטטוס התביעה ניתן לפנות לסוכן או לעקוב באזור האישי באתר

נזקי מים שרברב הסדר

אם רכשת כיסוי לנזקי מים באמצעות שרברב הסדר, עליך ליצור קשר איתנו בטלפון 8239*

נציג השירות יתאם שרברב לבקשתך שיגיע לדירה בתיאום איתך לטיפול בנזק

ממלאים את הטפסים הנדרשים

לאחר השלמת כל הטפסים הנדרשים, תיבדק זכאותך בהתאם לתנאי הביטוח

לבירור סטטוס התביעה ניתן לפנות לסוכן או לעקוב באזור האישי באתר

שלבי הגשת התביעה

דיווח על התביעה

(ניתן לדווח במוקד שירות הלקוחות ותביעות ב 8239*)

צירוף כל הטפסים והמסמכים שנדרשו ממך בגין נזק בדיקה

לאחר השלמת כל הטפסים הנדרשים, תיבדק זכאותך בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח ותעודכן בהתאם

לבירור סטטוס התביעה ניתן לפנות לסוכן או לעקוב באזור האישי באתר

איתור והורדת מסמכים

בחר תחום
תוכניות ביטוחתאריך התחלהתאריך סיוםסטטוסצפייה בפוליסה
הנחיות על הליך הטיפול והמסמכים הנדרשים מהמבוטח בגין נזק בדירה02/04/2025

פעיל

טופס הסכמה למסירת מידע02/04/2025

פעיל

טופס העברה בנקאית02/04/2025

פעיל

טופס ערעור על החלטת החברה בתביעת ביטוח02/04/2025

פעיל

טופס תביעה – הודעה על אירוע נזק בדירה02/04/2025

פעיל

כתב שירות לדוודים02/04/2025

פעיל

מכתב הנחיות - נזק בדירה צד שלישי גוף02/04/2025

פעיל

מכתב הנחיות - נזק בדירה צד שלישי רכוש02/04/2025

פעיל

מכתב הנחיות - נזק מים בדירה02/04/2025

פעיל

מערכת כללים לבירור ויישוב תביעות02/04/2025

פעיל