אנקור משיקה קמפיין ראשון

מתוך מגזין "פוליסה" | https://polisa.news/?p=131235 |

אורי אומיד, מנכ"ל אנקור, בשיחה עם פוליסה: תפיסת העולם באנקור היא שאנו מחויבים להצלחתו של הסוכן, והקמפיין הפרסומי הוא חלק מתפיסת עולם זו. אנו משוכנעים שהקמפיין יקל ויקדם ואת עבודתם מול המבוטחים.

אנקור משיקה קמפיין לקידום ביטוחי הרכב והדירה. הקמפיין, עם תקציב של כשני מיליון שקל, יימשך עד סוף 2025, בפלטפורמות שונות: טלוויזיה, רדיו אזורי ודיגיטל. הפרזנטור שנבחר הוא דני פרידלנדר (חתונה ממבט ראשון). המשרד שנבחר לניהול הקמפיין: פרפל.

אורי אומיד, מנכ"ל ומייסד אנקור, אמר בשיחה עם פוליסה: "הקמפיין נועד לחזק את הסוכנים בעבודתם מול אנקור ולחשוף ולחזק את מותג אנקור בקרב הציבור. הקמפיין מגיע עם תחילתה של הפעילות השוטפת ולאחר גמר תקופת הפיילוט. הוא נועד לקדם את כניסתם של סוכנים נוספים שהמתינו לתחילת עבודתם באנקור. עד כה, במסגרת הפיילוט, כמאה סוכנים עבדו עם אנקור ובקרוב צפויים להצטרף מאות סוכנים נוספים.

"‏אנו רואים בסוכני הביטוח את הבסיס הבלעדי להפצה של המותג אנקור. בשלב זה בענפי הרכב והדירה. בנוסף אנו פועלים להרחבת הפעילות בעתיד. תפיסת העולם באנקור היא שאנו מחויבים להצלחתו של הסוכן והקמפיין הפרסומי הוא חלק מתפיסת עולם זו. אנו משוכנעים שהקמפיין יקל ויקדם ואת עבודתם מול המבוטחים".

 

לשיתוף:

אנקור לסוכנים

בוא להיות חלק מהמערכת שמובילה את התחום.

הצטרף לקהילת סוכנים מובילה שמקדמת אותך קדימה.

אנקור לסוכנים

בוא להיות חלק מהמערכת שמובילה את התחום.

הצטרף לקהילת סוכנים
מובילה שמקדמת אותך קדימה.