הצהרת נגישות

אנו באנקור – חברה לביטוח, מאמינים כי האינטרנט צריך להיות זמין ונגיש לכל אחד, ורצוננו הוא לספק אתר אינטרנט שנגיש לקהל הרחב ביותר, ללא קשר לנסיבות וליכולת. בכדי לממש זאת, אנו שואפים לדבוק בקפדנות ככל האפשר בהנחיות הנגישות לתוכן ברשת האינטרנט על פי התקן הישראלי ת"י 5568 ברמה AA. הנחיות אלה מסבירות כיצד להנגיש תוכן באינטרנט לאנשים עם מגוון רחב של מוגבלויות. עמידה בהנחיות אלו מסייעת לנו להבטיח כי האתר נגיש לכל האנשים: אנשים עיוורים, אנשים עם לקויות מוטוריות, ליקוי ראייה, מוגבלות קוגניטיבית ועוד.

למרות המאמצים הטובים ביותר שלנו לאפשר לכל אחד להתאים את האתר לצרכיו, עדיין עשויים להיות דפים או קטעים שאינם נגישים במלואם, נמצאים בתהליך הנגשה או חסרים להם פיתרון טכנולוגי הולם כדי להנגיש אותם. ועדיין, אנו משפרים ללא הרף את הנגישות שלנו, מוסיפים, מעדכנים ומשפרים את האפשרויות והתכונות שלה ופיתוח ואימוץ טכנולוגיות חדשות. כל זה נועד להגיע לרמת הנגישות האופטימלית, בעקבות התקדמות טכנולוגית.
וכל זה בשבילך ולמענך וכמובן, בהתאם לדרישות החוק המשתנות.

אם מצאת תקלה, אם אתה מתקשה להשתמש בהיבט כלשהו באתר או אם יש לך רעיונות לשיפור, נשמח לשמוע ממך. תוכל לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל service@nkr.co.il

רוצים ליצור איתנו קשר?

מוזמנים לפנות אלינו בדרך שנחה לכם

מוקד השירות

8239* ימים א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:00-12:00.

פניה בווטסאפ

077-8013222

פנייה במייל

service@nkr.co.il
Bird